Reviews
Mevr. Ramona Nederstigt-Bakker over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Pauline Zuidema over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Robert Barnett over Volendam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ik vind het een aardig dure escape tour aangezien je het spel niet kan afmaken. Verruim de duur naar bijvoorbeeld 3 uur.
Mevr. Mw Siderius over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit, zoon (11) vond het de leukste activiteit van de vakantie
Mevr. Elisabeth Coppoolse over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk en interessant! We hebben weer nieuwe plekjes van Nijmegen ontdekt :D
Mevr. A Duisterwinkel over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
was niet heel makkelijk, maar erg leuk om te doen. Tienerzoon was heel enthousiast.
Mevr. Karianne Treffers over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke manier om door de stad te lopen en de stad te leren kennen. We gaan het zeker in andere steden ook doen. Echt aanrader!
Dhr. T Wagemans over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Rene van Drogelen over Gent
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een hele mooi manier om een stad te leren ontdekken leuk familie uitje
Mevr. Mirlanda Moors over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Hélène Biemans over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
het is erg leuk. Ik zou het wel doen op een dag dat het niet zo heet is maar wij gaan het vakwr doen
Mevr. Linda Rijvers over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben de escapetour in Eindhoven gedaan mer onze pubers van 12 en 14: erg leuk! De opdrachten waren afwisselend en niet te makkelijk of te moeilijk. We wonen al 20 jaar in Eindhoven maar we kwamen op plekken waar we nooit eerder geweest zijn en kwamen dingen tegen die ons anders niet opvielen. Echt een aanrader!
Dhr. Roland Smulders over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Helaas net niet binnen de tijd gehaald. Gebruik gemaakt van de mogelijkheid om antwoord te krijgen op de laatste 2 levels, maar het mocht niet baten. We kwamen een paar minuten na de tijd achter dat we met de rug naar de 'uitgang' van de stad stonden,
Mevr. Marleen Van den Hoven over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Karin de Pater over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij hebben het gedaan bij 33 graden maar daar hadden wij niet eens erg in.
Leuke manier om de stad te leren kennen.
Je komt op plaatsen waar je normaal niet komt.
Zeker een aanrader.
We gaan het zeker vaker doen.
Joke Van der Roest over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om je door een stad te bewegen en ook nog wat te ketenen
Te zien. Leuke activiteit. En de beloning omdat we het gered hebben... helemaal
Mevr. M van der Leij over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om op deze manier de stad te ontdekken van de provincie waarin je woont.
Dhr. E. van Overbeek over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Dennis Van broekhoven over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Met 30 graden de escape tour gedaan. Geen idee wat we er van moesten verwachten.
Leuke, actieve dag gehad met een afwisseling van opdrachten qua kennis, cryptische vragen en Interactie met de omgeving.
Erg toffe manier om een stad te leren kennen.
Mevr. Marlies de Groot over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
vonden het erg leuk om te doen waren erg fanatiek om goede antwoorden te geven maar dan eindig je niet zo hoog
Dhr. W Van der meer over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het is heel leuk om zo een stad(je) te zien. Je komt op hele andere plaatsen dan je normaal zou komen.
Zeker een aanrader om te doen
Mevr. Astrid Van Soomeren over Arnhem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Andrea Kooijman over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk om te doen met het gezin of een groep vrienden, actief bezig zijn en de stad leren kennen.