Reviews

Mevr. Ramona Nederstigt-Bakker over Den Haag

5 jaar geleden

Mevr. Pauline Zuidema over Leeuwarden

5 jaar geleden

Mevr. Audrey Kerker over Apeldoorn

5 jaar geleden
Zie tips

Dhr. Robert Barnett over Volendam

5 jaar geleden
Ik vind het een aardig dure escape tour aangezien je het spel niet kan afmaken. Verruim de duur naar bijvoorbeeld 3 uur.

Mevr. Mw Siderius over Harderwijk

5 jaar geleden
Leuke activiteit, zoon (11) vond het de leukste activiteit van de vakantie

Mevr. Elisabeth Coppoolse over Nijmegen

5 jaar geleden
Leuk en interessant! We hebben weer nieuwe plekjes van Nijmegen ontdekt :D

Mevr. A Duisterwinkel over Apeldoorn

5 jaar geleden
was niet heel makkelijk, maar erg leuk om te doen. Tienerzoon was heel enthousiast.

Mevr. Karianne Treffers over Breda

5 jaar geleden
Erg leuke manier om door de stad te lopen en de stad te leren kennen. We gaan het zeker in andere steden ook doen. Echt aanrader!

Dhr. T Wagemans over Breda

5 jaar geleden

Dhr. Rene van Drogelen over Gent

5 jaar geleden
Een hele mooi manier om een stad te leren ontdekken leuk familie uitje

Mevr. Mirlanda Moors over Breda

5 jaar geleden

Mevr. Hélène Biemans over Gouda

5 jaar geleden
het is erg leuk. Ik zou het wel doen op een dag dat het niet zo heet is maar wij gaan het vakwr doen

Mevr. Linda Rijvers over Eindhoven

5 jaar geleden
We hebben de escapetour in Eindhoven gedaan mer onze pubers van 12 en 14: erg leuk! De opdrachten waren afwisselend en niet te makkelijk of te moeilijk. We wonen al 20 jaar in Eindhoven maar we kwamen op plekken waar we nooit eerder geweest zijn en kwamen dingen tegen die ons anders niet opvielen. Echt een aanrader!

Dhr. Roland Smulders over Gouda

5 jaar geleden
Helaas net niet binnen de tijd gehaald. Gebruik gemaakt van de mogelijkheid om antwoord te krijgen op de laatste 2 levels, maar het mocht niet baten. We kwamen een paar minuten na de tijd achter dat we met de rug naar de 'uitgang' van de stad stonden,

Mevr. Marleen Van den Hoven over Utrecht

5 jaar geleden

Mevr. Karin de Pater over Leeuwarden

5 jaar geleden
Wij hebben het gedaan bij 33 graden maar daar hadden wij niet eens erg in. Leuke manier om de stad te leren kennen. Je komt op plaatsen waar je normaal niet komt. Zeker een aanrader. We gaan het zeker vaker doen.

Joke Van der Roest over Deventer

5 jaar geleden
Leuke manier om je door een stad te bewegen en ook nog wat te ketenen Te zien. Leuke activiteit. En de beloning omdat we het gered hebben... helemaal

Mevr. M van der Leij over Leeuwarden

5 jaar geleden
Erg leuk om op deze manier de stad te ontdekken van de provincie waarin je woont.

Dhr. E. van Overbeek over Amersfoort

5 jaar geleden

Dhr. Dennis Van broekhoven over Apeldoorn

5 jaar geleden
Met 30 graden de escape tour gedaan. Geen idee wat we er van moesten verwachten. Leuke, actieve dag gehad met een afwisseling van opdrachten qua kennis, cryptische vragen en Interactie met de omgeving. Erg toffe manier om een stad te leren kennen.

Mevr. Marlies de Groot over Deventer

5 jaar geleden
vonden het erg leuk om te doen waren erg fanatiek om goede antwoorden te geven maar dan eindig je niet zo hoog

Dhr. W Van der meer over Harderwijk

5 jaar geleden
Het is heel leuk om zo een stad(je) te zien. Je komt op hele andere plaatsen dan je normaal zou komen. Zeker een aanrader om te doen

Mevr. Astrid Van Soomeren over Arnhem

5 jaar geleden

Mevr. Andrea Kooijman over Utrecht

5 jaar geleden
Leuk om te doen met het gezin of een groep vrienden, actief bezig zijn en de stad leren kennen.