Reviews

Mevr. Silvia van Doorn over Harderwijk

6 jaar geleden
We hebben het super leuk gehad! Leuk om de stad zo op een andere manier te zien!!

Mevr. Lucia Van Veen over Rotterdam

6 jaar geleden
Heel leuk. Rotterdam is bekend maar je komt nu toch ergens anders. Gied te dien met pubers .

Dhr. Yorick Docter over Apeldoorn

6 jaar geleden
Leuke ervaring met hele familie

Mevr. Nicole Willems over Nijmegen

6 jaar geleden
We hebben een leuke dag gehad in ons bekende Nijmegen. Stukjes gezien die we daar nog niet gezien hebben. De app werkt heel goed en het is echt super om op deze manier de stad te leren kennen.

Mevr. Laurence Callebert over Antwerpen

6 jaar geleden
leuk spel! Ook leuke omgeving.. wij hebben enkele leuke plaatsjes leren kennen waar we zeker naar terug gaan

Mevr. S Rossen over Nijmegen

6 jaar geleden
Erg leuke activiteit.

Mevr. Karin Mol over Amersfoort

6 jaar geleden
In plaats van verjaardagscadeaus organiseren wij met enkele vrienden of familie een gezellig uitje. Zo kwamen we op deze Escape tour. De jarige mag de plaats kiezen en samen gaan we op pad. Wat is dit leuk. Je kletst onderweg, lost puzzels of berekeningen op. Moet kiezen uit meerdere antwoorden op een vraag en ontdekt een stad op een heel leuke manier. Het is makkelijk te zien op de kaart waar je bent en welke kant je op moet en ben je op de plaats waar je weer een opdracht krijgt dan verschijnt deze in je beeldscherm.Een heerlijk tijdverdrijf, lekker buiten en ook fijn dat wanneer het regent je gewoon niet start voor dat het droog is. We hebben nu 1 stad gedaan maar de volgende boeking is al weer gedaan. Wij zijn fan!!

Dhr. W Meijer over Eindhoven

6 jaar geleden
Hele leuke tour door Eindhoven. Zeker de moeite waard.

Mevr. J Pruim over Zwolle

6 jaar geleden
Leuk om te doen ondanks de krappe tijd

Mevr. Tessa van Veen over Utrecht

6 jaar geleden

Mevr. Kim Sterenborg over Harderwijk

6 jaar geleden
Erg leuk! Werkt allemaal prima, leuke manier om een stad te leren kennen!

Mevr. C.T.M. van den Bedem over Amersfoort

6 jaar geleden
Enig om te doen,de stad van een andere kant te ontdekken,leuk met kinderen,die kunnen goed zoeken

Dhr. Martijn Spaltman over Gouda

6 jaar geleden

Mevr. Hildy Van Den Broek over Gouda

6 jaar geleden
Wat een leuke manier om een stad te ontdekken. Goed verhaal ook - wij liepen in Gouda - en hebben veel gezien. We waren net binnen de tijd! Erg goed te doen met het gezin. Wij waren met 3 jongens van 9, 12 en 14 jaar. Aanrader, wij gaan voor een volgende stad!

Dhr. Biarne Vink over Arnhem

6 jaar geleden
Erg leuk concept en werkt heel intuïtief!

Mevr. Marjo Hendrix over Eindhoven

6 jaar geleden
Leuke activiteit, loopafstand goed te doen en je komt op leuke plekken.

Dhr. Henri van Bree over Eindhoven

6 jaar geleden

Dhr. Guy Pieters over Antwerpen

6 jaar geleden
Leuk evenement voor buiten met een goed begeleiding. Het was niet duidelijk hoeveel vragen er in 2 uur opgelost moesten worden waardoor we moeilijk konden inschatten hoe ver we al waren tijdens de tocht.

Dhr. Arjan Wiggers over Zwolle

6 jaar geleden
Super leuke middag gehad en de Escape Tour was moeilijk maar wel gehaald :)