Reviews

Mevr. Brenda Stegman - van Ee over Harderwijk

5 jaar geleden
Erg leuk om te doen! Je leert en ziet een stad op een totaal andere manier

Mevr. F Mate ter over Nijmegen

5 jaar geleden
Leuke manier om een stad op een andere manier te leren je e .

Mevr. Ia Van Casteren over Eindhoven

5 jaar geleden
Leuk

Mevr. Miriam Rorije over Brugge

5 jaar geleden
Leuk idee, uitvoering kan nog iets beter. Ook het contact leggen ging bij ons moeilijk uiteindelijk dubbel betaald omdat de eerste keer geen code in de mail meegestuurd was. Wacht nog steeds op antwoord

Mevr. Claudia Marchand over Utrecht

5 jaar geleden
Leuke tour met leuke opdrachten en lekker dicht bij elkaar. Je hoeft niet heel de stad door voor de volgende opdracht. Een aanrader!!

Mevr. Angelique de Wit over Utrecht

5 jaar geleden
Wij hebben met onze twee teeners de escapetour in Utrecht gedaan. Wat leuk is aan deze tour is dat je ook op plekken komt waar je normaal gesproken niet komt als je naar de stad gaat. Hierdoor hebben we hele mooie en leuke plekjes gezien. We hebben door tijdgebrek (was tijdens de hittegolf en dan loop je niet zo snel) de uitgang niet kunnen vinden maar hebben toch een hele leuke dag gehad.

Mevr. Irene Westerweel over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Simone Scholten over Utrecht

5 jaar geleden
Erg leuke activiteit om te doen. Zo zie je de stad ook eens anders. Wij hadden helaas een belachelijk warme dag en daardoor was 2 uur lopen door de stad echt afzien en toch hebben we een leuke middag gehad.

Mevr. Joke Kas over Eindhoven

5 jaar geleden
Leuk bedacht voor herhaling vatbaar

Dhr. J Ormel over Amsterdam

5 jaar geleden
Aanrader. Interessante details van de binnenstad ontdekt. Dank aan een behulpzame horecamedewerker aan het Rembrandtplein.

Mevr. M.M.A. Gering over Volendam

5 jaar geleden
Het is een leuk idee, de uitvoering was echt minder. Wegopbrekingen, systeemfouten en een medewerker die erg kortaf was hebben de activiteit echt minder leuk gemaakt.

Mevr. Dianne Akkerman over Nijmegen

5 jaar geleden

Mevr. Sharon Verduin over Harderwijk

5 jaar geleden
Duidelijk en overzichtelijk, goede vragen en is te behalen binnen de tijd

Mevr. Bianca Jansen van Rosendaal over Harderwijk

5 jaar geleden
Een leuke manier om wat vd stad te ontdekken. Jammer dat de navigatie moeilijk in gebruik was

Mevr. Veerle Veth over Eindhoven

5 jaar geleden

Mevr. L Backus over Amersfoort

5 jaar geleden
was ondanks de hitte een mooie, leuke tocht. Vragen niet te moeilijk en goed te doen met kinderen

Mevr. Ellen van Ramshorst over Leeuwarden

5 jaar geleden
Een aanrader. Een leuke, educatieve manier om een stad te leren kennen. We zouden het zo weer doen.

Mevr. A.J. van As over Apeldoorn

5 jaar geleden
leuke escape tour, soms met echt lastige vragen, die we echt niet goed konden oplossen. Maar dat hield alles ook leuk!

Dhr. Joep Heuvelink over Harderwijk

5 jaar geleden
Leuke manier om de stad te verkennen, het was erg fijn dat we het spel konden doen op een zelf gekozen moment. Hierdoor hadden we een stuk minder last van de hitte.

Dhr. Stefan Joosse over Nijmegen

5 jaar geleden

Mevr. j. bakker over Amersfoort

5 jaar geleden

Dhr. R.P.C. ten Berge over Amersfoort

5 jaar geleden

Mevr. Mariska Boelen over Volendam

5 jaar geleden
Escape tour Volendam gedaan. Hele grappige manier om de stad te ontdekken. Grappige vragen onderweg. Erg leuk. Gaan we in een andere stad nog eens doen. Zeker met kinderen leuker dan een ‘gewone’ stadswandeling.

Mevr. Ilse Touw over Harderwijk

5 jaar geleden
Leuk om op deze manier een stad te verkennen. Je ziet plekken waar je anders niet komt. De puzzels zijn leuk.Het is goed opgezet.