Reviews

Mevr. Astrid Sneek over Harderwijk

5 jaar geleden
Ik vond het een leuke tour de opdrachten waren leuk voor jong en oud. Alleen sommige opdrachten klopten niet meer overal

Mevr. K Deun over Leeuwarden

5 jaar geleden
Een mooie manier om een stad te leren kennen. Je ontdekt verschillende plekjes in een stad! Zie tips om er nog een completere ervaring van te maken!

Mevr. Ingeborg Rijbroek over Arnhem

5 jaar geleden
Was leuk om te doen. Wel jammer niet gehaald

Mevr. Marjory Andela over Zwolle

5 jaar geleden
Heerlijk dagje uit. Zo zie je nog eens wat hoekjes van een stad die je normaal met een dagje winkelen niet tegen komt

Mevr. I. Doornhof over Harderwijk

5 jaar geleden
leuke route. Leuke opdrachten. Alleen in de hortus tuin zijn de naam bordjes niet te vinden. Gelukkig gaat het spel door als je zomaar een foto maakt

Mevr. Esther De Jong over Zwolle

5 jaar geleden
Leuk om zo te speuren door de stad. Opdrachten zijn niet zwaar, maar je moet wel tempo houden om binnen de tijd te kunnen blijven.

Mevr. j passchier over Nijmegen

5 jaar geleden
leuk bedacht, een gezonde en leuke activiteit voor de hele familie, je kwam op plekken waar je anders niet zo snel zou komen, maar je was er dan wel kort vanwege de tijd. al met al een hele leuke dag gehad en ik zou het zeker aanbevelen

Dhr. Harold van Blokland over Arnhem

5 jaar geleden
Wij vonden de tour van Arnhem leuk om te doen. Het verhaal is leuk. De afstanden tussen de stoppunten zijn niet al te groot wat wij als positief hebben ervaren. Ook de speeltijd van 2 uur is precies goed. Wel zetten we vraagtekens bij sommige antwoorden.

Dhr. D. Nuijens over Den Haag

5 jaar geleden
Leuke activiteit en je leert gelijk een stad (op een eenvoudige manier) beter kennen. De app werkt heel soepel.

Dhr. Dennis Verweij over Nijmegen

5 jaar geleden
Leuke tour door de stad, waarbij je de mooiste plekken van de stad leert kennen.

Mevr. Marie-Claire Vos over Den Haag

5 jaar geleden
Super leuke ervaring!! Een echte aanrader

Mevr. Andrea Groenendijk over Volendam

5 jaar geleden
Interessante manier om de stad en elkaar beter te leren kennen.

Mevr. Gudi Kurstjens over Harderwijk

5 jaar geleden
leuke activiteit. Je komt ook is straatjes en op plekken waar je anders niet snel zal lopen.

Mevr. José Van Truijen over Utrecht

5 jaar geleden
Wat een leuke manier om op pad te gaan in een stad, die je niet kent. Je komt op leuke plekjes en van alles te weten.

Dhr. Roland Borsboom over Leeuwarden

5 jaar geleden
Erg leuke manier om een stad te verkennen

Dhr. jan bekius over Eindhoven

5 jaar geleden

Mevr. Cindy Weber over Harderwijk

5 jaar geleden

Mevr. Ris Geel over Amsterdam

5 jaar geleden
Leuk om te doen! Ik ken Amsterdam toch echt heel goed, maar ik heb plekken gezien waar ik nog nooit geweest was! Zelfs in coronatijd goed te doen, vooral als je in de ochtend start, dan is de stad nog lekker rustig.

Mevr. Wieske Klee-Holst over Gouda

5 jaar geleden
Weer een leuke dag gehad!! Mooie stad en leuke opdrachten.

Mevr. Tjarda Böhm over Amersfoort

5 jaar geleden
Super leuke manier om je/een stad te verkennen. Tip: Ga niet op een drukke dag!

Mevr. a Smink over Utrecht

5 jaar geleden

Mevr. T Van der sluis over Leeuwarden

5 jaar geleden

Dhr. aart hoedeman over Apeldoorn

5 jaar geleden

Mevr. Imke Gerritzen over Nijmegen

5 jaar geleden
Enorm leuke manier om Nijmegen te ontdekken. Jammer dat we niet direct door hadden dat het poortje niet alleen het level aangaf maar ook de locatie was van de volgende opdracht. Al met al zeker de moeite waard om in een andere plaats nog eens te proberen. Ook voor kinderen vanaf een jaar of 8 zeker boeiend om mee te doen!