Reviews

Mevr. Nicole van der Burgt over Eindhoven

5 jaar geleden
Super leuk! Een keer de andere kant van de stad gezien.

Dhr. Patrick Stijfs over Den Haag

5 jaar geleden
Mooie escape tocht met mooie bezienswaardigheden

Mevr. Vivian Wijnen over Rotterdam

5 jaar geleden

Dhr. G Van kuijk over Harderwijk

5 jaar geleden
Top!

Mevr. Ria Snippe-Pol over Leeuwarden

5 jaar geleden

Mevr. Karen Beumer over Gouda

5 jaar geleden
Supertoffe middag gehad in Gouda. Erg leuk om op deze manier met pubers de stad te verkennen. Echt een aanrader!

Dhr. EM Hartman over Harderwijk

5 jaar geleden
In de vragenlijst staat niet geschikt voor kinder, maar met onze jongste dochter van 10 super goed te doen. Echt een aanrader.

Mevr. Julia Van Der Lee over Breda

5 jaar geleden

Mevr. Eva Beerens over Breda

5 jaar geleden
Leuke bezigheid waarbij je Breda een beetje leert kennen.

Dhr. B Heijnen over Harderwijk

5 jaar geleden
We hebben een leuke zoektocht gehad door Harderwijk en ook leuke dingen geleerd over Harderwijk. Zeker aan te raden met de tip: Schrijf letters en aanwijzingen op!

Dhr. Hermen Wennemars over Breda

5 jaar geleden

Mevr. Pascal Pelzer over Amersfoort

5 jaar geleden

Dhr. Marijn Hanssen over Utrecht

5 jaar geleden
Super leuk en echt een aanrader!!

Dhr. Jeroen Wolsink over Nijmegen

5 jaar geleden
Leuk om te doen! Zat goed in elkaar.

Dhr. H.A. Wijnmaalen over Harderwijk

5 jaar geleden
De escapetour is echt een aanrader voor een leuke activiteit die een dagdeel in beslag neemt. Je bent lekker samen bezig. De instructies zijn heel duidelijk en je komt op de mooiste plekken in een oude stad, waar je normaliter niet snel komt.

Dhr. M. Martijn Borggreve over Gouda

5 jaar geleden

Mevr. Manon Van der Meer over Harderwijk

5 jaar geleden
Het was een leuke manier om op deze manier de stad te verkennen. Helaas wel in sneltreinvaart. Wij hebben het als leuk ervaren.

Mevr. Corry Vogels over Zwolle

5 jaar geleden
Erg leuk om te doen ook al geboren en getogen Zwollenaar je komt op plekjes waar je anders nooit komt

Mevr. Gera Nieuwenhuis over Nijmegen

5 jaar geleden

Dhr. Jan-Hendrik Slappendel over Amersfoort

5 jaar geleden
Vorige week in Gouda de escape tour gedaan. We vonden het zo leuk dat we gister in Amersfoort geweest zijn. Met onze kinderen genoten van de prachtige stad en de tour. Opnieuw binnen de tijd de uitgang gevonden. Voor de kinderen was het een kleine teleurstelling dat we bij deze tour geen beloning kregen. In Gouda kregen we een bittergarnituur als beloning. Opnieuw een aanrader. Leuke manier om de stad te bezichtigen. Ook heel goed te doen met kinderen. Onze kinderen zijn 11, 9 , 4 en 7 wkn. Ook zij vonden het super leuk!

Mevr. marianna dullaert over Nijmegen

5 jaar geleden
Je ziet een stad zo door hele andere ogen.

Dhr. A Timmerman over Arnhem

5 jaar geleden
Superleuke 2 uur gehad met een fantastische wandeling langs mooie gebouwen en monumenten in en rond het centrum van Arnhem. Supergaaf ook om te zien dat een deel van de Airborne/Liberation route was opgenomen in het verhaal. Top geregeld!

Mevr. dorien Van boven over Deventer

5 jaar geleden

Dhr. A Messelink over Harderwijk

5 jaar geleden
Wat een top spel. Je ziet de leuke plekken van een stad en het is nog spannend en leerzaam ook.