Reviews

Mevr. Manin Bos over Amersfoort

5 jaar geleden
Hele leuke escapetour gehad door Amersfoort! Echt een aanrader!

Mevr. Elena Quarré over Breda

5 jaar geleden
Het was heel leuk Leuk dat er ook een verhaal bij zit en de opdrachten zijn goed te doen zo leer je op een leuke manier de stad kennen

J. van Alphen over Breda

5 jaar geleden
Leuk om op een andere manier door de stad te lopen. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mevr. Katleen Adamczak over Brugge

5 jaar geleden
Fijne manier om de stad met kinderen te bezoeken.

Mevr. Wendy Boswinkel over Nijmegen

5 jaar geleden
Wij hebben er zo van genoten. Het is soms lastig dat het niet 100% pakt van je locatie, maar dat is de GPS, niet een spelfout vind ik.

Mevr. Yvonne Rakhorst over Zwolle

5 jaar geleden
De app heeft hier en daar nog wat bugs. Dat kan beter. Zo was het soms lang zoeken naar de punten waar de opdracht op popte. Bij het Refter bijvoorbeeld moesten we bijna door de muur heen. Verder moesten we bij de Sassenpoort het oudste jaar van het ANWB-bord gebruiken. Voor ons was dat het jaar dat het verste weg is, maar voor jullie was dit dus het hoogste jaargetal. Dit kan duidelijker.

Mevr. Joyce van Wieringen over Deventer

5 jaar geleden
Wij vonden het een super leuke tocht, duidelijke instructies en een leuke stad. Voor herhaling vatbaar.

Mevr. Annoesjka Novák over Nijmegen

5 jaar geleden

Mevr. B. de Vree over Harderwijk

5 jaar geleden

Mevr. Demi Buhling over Nijmegen

5 jaar geleden
Het was een mooie manier om de stad te leren kennen. Misschien is het leuk als de eindopdracht wat moeilijker gemaakt wordt. Zoals in Amersfoort bijv.

Mevr. Maureen van Munster over Deventer

5 jaar geleden
Super leuke tour om te doen, je komt veel te weten over de stad en de puzzels worden met het level moeilijker, wat zorgt voor uitdaging! Een echte aanrader!

Mevr. Esther Kasteren van over Breda

5 jaar geleden
Leuke activiteit, voor alle leeftijden.

Mevr. Anita Huibers over Zwolle

5 jaar geleden
Super leuk om zo de stad te leren kennen, je komt op plekken waar je anders niet zo snel zou komen.

Mevr. Marloes Feikema over Amersfoort

5 jaar geleden
Onwijs leuke manier om ook een stad te leren kennen door er doorheen te lopen

Mevr. Cheyenne Feijen over Eindhoven

5 jaar geleden
Super leuke dag gehad! Mooie plekken gezien, waar we normaal niet zouden komen. Zeker een aanrader!

Mevr. Nettie Evers over Amersfoort

5 jaar geleden
Super leuk om de stad Amersfoort van een andere kant te zien dan de winkelstraat. Mooie stad. Leuke route.

Mevr. C. A. Westerkamp over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Roos van Mook over Leeuwarden

5 jaar geleden
Een leuke manier om een stad te leren kennen!

Mevr. Alita van Wijk-Prins over Zwolle

5 jaar geleden

Mevr. AJM. Boersma-Eshuis over Harderwijk

5 jaar geleden
We hebben een erge leuke escapetour gedaan in Harderwijk! Mooie stad om te verkennen op deze manier.

Dhr. A J T Wind over Harderwijk

5 jaar geleden
Leuke activiteit met goed tempo. Leuk opgezet. Zeker aan te raden

Mevr. Miriam Coopmans over Nijmegen

5 jaar geleden
Leuke activiteit, waarbij je op verrassende plekken in de Nijmegen komt. Wij deden de Tou op een vroege zondagochtend. Ideaal. Rustig in de stad.

Mevr. H.J.J.G. Lilian Deenen over Leeuwarden

5 jaar geleden
Op een leuke manier een stad leren kennen. Met leuke opdrachten en een goed verhaal. Is voor iedereen goed te doen!

Mevr. Bente van den Heuvel over Nijmegen

5 jaar geleden
Super leuke escape! Zeker voor herhalingsvatbaar!