Reviews
Mevr. Manin Bos over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke escapetour gehad door Amersfoort! Echt een aanrader!
Mevr. Elena Quarré over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was heel leuk Leuk dat er ook een verhaal bij zit en de opdrachten zijn goed te doen zo leer je op een leuke manier de stad kennen
J. van Alphen over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk om op een andere manier door de stad te lopen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Mevr. Katleen Adamczak over Brugge
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Fijne manier om de stad met kinderen te bezoeken.
Mevr. Wendy Boswinkel over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij hebben er zo van genoten. Het is soms lastig dat het niet 100% pakt van je locatie, maar dat is de GPS, niet een spelfout vind ik.
Mevr. Yvonne Rakhorst over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
De app heeft hier en daar nog wat bugs. Dat kan beter. Zo was het soms lang zoeken naar de punten waar de opdracht op popte. Bij het Refter bijvoorbeeld moesten we bijna door de muur heen.
Verder moesten we bij de Sassenpoort het oudste jaar van het ANWB-bord gebruiken. Voor ons was dat het jaar dat het verste weg is, maar voor jullie was dit dus het hoogste jaargetal. Dit kan duidelijker.
Mevr. Joyce van Wieringen over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij vonden het een super leuke tocht, duidelijke instructies en een leuke stad. Voor herhaling vatbaar.
Mevr. Annoesjka Novák over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. B. de Vree over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Demi Buhling over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was een mooie manier om de stad te leren kennen. Misschien is het leuk als de eindopdracht wat moeilijker gemaakt wordt. Zoals in Amersfoort bijv.
Mevr. Maureen van Munster over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuke tour om te doen, je komt veel te weten over de stad en de puzzels worden met het level moeilijker, wat zorgt voor uitdaging! Een echte aanrader!
Mevr. Esther Kasteren van over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit, voor alle leeftijden.
Mevr. Anita Huibers over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om zo de stad te leren kennen, je komt op plekken waar je anders niet zo snel zou komen.
Mevr. Marloes Feikema over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Onwijs leuke manier om ook een stad te leren kennen door er doorheen te lopen
Mevr. Cheyenne Feijen over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuke dag gehad! Mooie plekken gezien, waar we normaal niet zouden komen. Zeker een aanrader!
Mevr. Nettie Evers over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuk om de stad Amersfoort van een andere kant te zien dan de winkelstraat. Mooie stad. Leuke route.
Mevr. C. A. Westerkamp over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Roos van Mook over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een leuke manier om een stad te leren kennen!
Mevr. Alita van Wijk-Prins over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. AJM. Boersma-Eshuis over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben een erge leuke escapetour gedaan in Harderwijk! Mooie stad om te verkennen op deze manier.
Dhr. A J T Wind over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit met goed tempo. Leuk opgezet. Zeker aan te raden
Mevr. Miriam Coopmans over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit, waarbij je op verrassende plekken in de Nijmegen komt. Wij deden de Tou op een vroege zondagochtend. Ideaal. Rustig in de stad.
Mevr. H.J.J.G. Lilian Deenen over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Op een leuke manier een stad leren kennen. Met leuke opdrachten en een goed verhaal. Is voor iedereen goed te doen!
Mevr. Bente van den Heuvel over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Super leuke escape! Zeker voor herhalingsvatbaar!