Reviews

Gaby Kleverlaan over Apeldoorn

5 jaar geleden
Een hele leuke manier om een stad te verkennen! Helaas waren we net een paar minuten buiten de tijd bij de finish!

Mevr. Ria Engelen over Nijmegen

5 jaar geleden
Met het hele gezin deze tour gedaan, het was zeer geslaagd

Mevr. Julia Rotteveel over Amersfoort

5 jaar geleden
Een erg leuke manier van het ontdekken van een stad! Je komt op plekken waar je anders niet zou komen en het is ook goed te doen qua afstand. Wij deden er 1,5 uur over en liepen gewoon in een rustig tempo. Echt een aanrader!

Mevr. C Verdoorn over Leeuwarden

5 jaar geleden
Super leuk om te doen en om de stad op en andere manier te leren kennen

Helena Deltour over Gent

5 jaar geleden

Mevr. Willemieke Klaassen over Deventer

5 jaar geleden
Een leuke tocht door Deventer. Originele vragen en leuke achtergrond informatie. Ook een grappige manier om de uitgang te vinden, anders dan de anderen. Leuk bedacht. Er zitten wat kleine verbeterpuntjes in, maar dit deed niet af aan het plezier wat wij gehad hebben tijdens de tour zelf.

Mevr. Mirjam Puster over Amersfoort

5 jaar geleden
Heel leuke combinatie van wandelen, opletten, puzzelen. Spannende genoeg, maar niet te lastig. Je gaat zo anders op een stad letten als je je zo oriënteert. En wat verrijking van je kennis, binnen een omgeving met genoeg vertier (en horeca). Natuurlijk is dit wat gekleurd omdat wij de oplossing hebben gevonden :-)

Mevr. Marlie Snoeijen over Utrecht

5 jaar geleden
De escapetour was heel leuk om te doen! Alleen jammer dat we als score ‘0’ kregen en geen mail ontvangen met de statistieken terwijl we het wel hadden gehaald binnen de tijd

Mevr. L kloek over Apeldoorn

5 jaar geleden
Spannende manier om de stad te doorkruisen.

Dhr. Otto vdBelt over Nijmegen

5 jaar geleden
Te eenvoudige Opdrachten in deze escaperoute. Wel een leuke route met goed werkende app

J Mollemans over Nijmegen

5 jaar geleden

Mevr. Marlinde Koops over Amersfoort

5 jaar geleden
Het was een erg geslaagde middag en zelfs met wat buien is het een ontzettend leuke manier om een stad op een andere manier te leren kennen! Daarnaast zie je opeens veel meer details in oude gevels en dergelijke die je normaal nooit zou hebben opgemerkt.

Raymond Hammes over Nijmegen

5 jaar geleden

Mevr. Wendy Tichem over Gouda

5 jaar geleden

Mevr. mathilde kremer over Amersfoort

5 jaar geleden
Super leuke escape tour door een stad. Leuk om met een groep te doen. Alles is buiten, dus ideaal in deze coronatijd. Op een leuke manier leer je de stad kennen. De tocht zit goed in elkaar, alles werkt en klopt. Dat is wel lekker!!!

Dhr. Yoran Grobbe over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Linda van Galen over Utrecht

5 jaar geleden
Iscerg leuk om te doen. Aanrader

Amber van Huet over Zwolle

5 jaar geleden

Mevr. Danielle Stolting over Utrecht

5 jaar geleden

A van Vught over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Carla Kuijf over Apeldoorn

5 jaar geleden
Een heerlijke herfstzaterdag. Genoten samen met vriendin van Escapetour. Twee enthousiaste en fanatieke ladies. Hebben twee uur benen uit ons lijf gelopen en helaas niet binnen de tijd de escape gevonden. Niet getreurd. Het was een leuke ervaring en mooi om op deze manier Apeldoorn te leren kennen. De vragen met thema Koninklijk wellicht iets te ver van ons bed af. Wellicht leuker als het echt over Apeldoorn weetjes zou zijn gegaan. Neemt niet weg dat het om door een stad te lopen een uniek concept is! BEDANKT!

Mevr. A. E. van Duren-Jansen over Nijmegen

5 jaar geleden
Wij als opa en oma hebben de route gelopen met onze kleinkinderen van 10 en 12 jaar. Het was leuk en goed te doen. Zeker de kinderen waren er goed bij te betrekken.

Mevr. Martine Peters over Leeuwarden

5 jaar geleden
We vonden het erg leuk. onze dochter in Basel deed online mee.

Mevr. Nicole Van Liempt over Volendam

5 jaar geleden
Leuke tocht, ondanks de 2 gekke foutjes die erin zitten. Het viel ons ook of dat wij minder ver gelopen hebben dan de nr 1 en 2 aller tijden. Jammer dat dat geen bonuspunten oplevert ;)