Reviews

Dhr. Willem Hans Elbrecht over Zwolle

5 jaar geleden
Leuke manier om stad te ontdekken

Mevr. Marlies Swartjes over Den Haag

5 jaar geleden
Leuke, coronaproof, sociale activiteit met voldoende afwisseling en uitdaging!

Wo Smulders over Eindhoven

5 jaar geleden
Leuke activiteit , mooie wandeling door de stad. Leuke uitdaging. Zeker in de huidige tijd, waarin veel activiteiten niet mogelijk zijn. Duidelijk instructies zowel als voorbereiding als tijdens de tour. Klein minpuntje , de resterende tijd zou zichtbaar zijn in de app, maar kon ik niet vinden.

Mevr. Karen Staring-Olsthoorn over Zwolle

5 jaar geleden
Deze escaperoute is wat minder aantrekkelijk om te doen. De gedachte erachter van de Hanzestad is leuk en je wandelt op een leuke manier door de stad maar qua uitdaging van de route zelf is minder.

Dhr. Joël Spijkstra over Zwolle (familie)

5 jaar geleden
Ontzettend leuk om op deze speelse manier door een stad te trekken!!

Dhr. Bert van Werkhoven over Harderwijk

5 jaar geleden

Dhr. Arjan Mels over Zwolle

5 jaar geleden
Leuke manier om een stad (Zwolle) te verkennen. Route prima te doen in 2 uur. Ook leuk voor (kleine) kinderen (7, 9, 15, 16). De normale prijs (50 euro) is wel te hoog voor het gebodene; de 24 euro via kortingsactie is redelijker.

Mevr. Noelle Kalf over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Martina Scheel over Amersfoort

5 jaar geleden

Mevr. Martine Broos over Gent

5 jaar geleden
Leuke activiteit en een plezante manier om een stad te ontdekken. Het zou leuk zijn als je achteraf bij het antwoord ook een verklaring krijgt hoenjentot de oplossing komt. Nu blijf je met hetbradesel zitten en laat het je niet los.

Mevr. Mirjam Jansens over Amersfoort

5 jaar geleden
Wat een super leuke manier om de stad te verkennen en de kids enthousiast te maken om een “culturele” tour door de stad te maken!

Dhr. Erik van de Poel over Rotterdam

5 jaar geleden

Dhr. Reda van der Putten over Amersfoort

5 jaar geleden
Super leuk spel!

Mevr. Miranda Smeets over Apeldoorn

5 jaar geleden
Leuk maar niet voor dat bedrag. Voor € 10,- was het ook goed betaald. Wel leuk om een keer te doen. Voor dit bedrag voor ons geen volgende keer. Wanneer dit goedkoper zo zijn zou ik het wellicht nog eens overwegen. Jammer, gemiste kans!

Aniek de Vos over Volendam

5 jaar geleden
Leuke manier om een plek te verkennen! Het is soms wel heen en weer lopen en doordat je het niet op pauze kunt zetten is het soms wel stressvol. Bij ons gebeurde het bijvoorbeeld dat een groep mensen precies tegelijk met ons de escape tour aan het doen was, dat was heel vervelend. We hebben toen maar 10 minuten gewacht om hun voor te laten gaan, zodat we geen spoilers van hen kregen en zij niet van ons. Het verhaal is leuk, en de uitkomst best verrassend! Als je niet alle letters hebt is het lastig te achterhalen, dus dat is goed opgezet.

Mevr. Anne van de Meeberg over Den Haag

5 jaar geleden
Leuk, interactief spel, waardoor je op (anders) verborgen plekjes van de stad terechtkomt.

Mevr. Mandy Kempenaars over Nijmegen

5 jaar geleden
Het was superleuk om te doen. Voor herhaling vatbaar.

Priscilla van den Kieboom over Apeldoorn

5 jaar geleden

Mevr. Emma Ligtenberg over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Joke Zoeteman over Harderwijk

5 jaar geleden
Super leuke en informatieve middag gehad met mijn zoon en dochter. Elk jaar ga ik iets doen met allebei. Maar door de Corona was het er dit jaar nog niet van gekomen. Tot ik Escape Tour tegen kwam, ik bedacht mij geen moment en heb gelijk een Tour gekocht. Echt super leuk, gezellig en ook nog....je komt op een andere manier leuke dingen te weten over een stad. Echt een aanrader voor jong en oud.

Mevr. Dorien Snijders over Utrecht

5 jaar geleden
Wij hebben het spel gespeeld in Utrecht. Super leuk en helemaal Corona-proef. In Utrecht loop je een hele mooie route dwars door de mooie binnenstad. En zelfs als je al jaren in de stad woont kom je op plekjes waar je nog nooit bent geweest. Aanrader!

Katja Toet-Scheer over Gouda

5 jaar geleden
Heel leuke manier om een stad te bezoeken! Wij wonen vlakbij Gouda en zijn er heeeeel vaak geweest, maar nu plekken gezien die super mooi en interessant zijn en dat zo dichtbij huis! Ook leuk om de geschiedenis van de stad zo beter te leren kennen. Wij hebben dit met 2 kinderen van 11 jaar gedaan en het was ook voor hun erg leuk.

Judith Kapitein over Amersfoort

5 jaar geleden
Een leuke en leerzame familiewandeling door de stad Amersfoort. Twee uur genoten!

Dhr. John Jansen over Zwolle

5 jaar geleden
Erg leuke manier om in delen van een stad te komen die je anders misschien niet zou vinden. Puzzles en tijd zijn van een redelijk niveau, niet te makkelijk en/of te moeilijk We gaan dit zeker nog eens doen