Reviews

Mevr. Yolanda van der Burgt over Nijmegen

5 jaar geleden
We hebben in Den Bosch en Nijmegen tijdens de meivakantie 2 routes van Escape Tours gelopen. Erg leuk en de vragen waren ook echt heel anders, ook de manier van de uitgang vinden. Wij gaan zeker nog voor een derde stad, want het blijft verrassend. Leuke bijkomstigheid is dat deze activiteit heel goed kan tijdens de beperkingen van corona. Wij hadden een kind van 11 erbij en die vond het ook fantastisch...

Dhr. Mike Van Sorge over Groningen

5 jaar geleden

Mevr. Astrid Heilker over Amersfoort (familie)

5 jaar geleden
Niet geschikt voor jonge kids. Daar zijn de opdrachten vaak te moeilijk voor. En let op hij is vrijwel gelijk aan de volwassenen versie.

Mevr. monique Van den hurk over Rotterdam

5 jaar geleden

Mevr. Marjan Bosschaart over Middelburg

5 jaar geleden

Mevr. Lisan Hofmans over Nijmegen

5 jaar geleden

Mevr. Lisa Smit over Haarlem

5 jaar geleden
Escape tours is echt een aanrader. Je leert de stad kennen op een hele andere manier. Leuke opdrachten gedaan en de route was niet al te groot.

Mevr. Danique Brouwers over Breda

5 jaar geleden
Leuke middag gehad, tour kan wel beter mbt verhaallijn, opdrachten en route.

Dhr. Richard Zwarts over Leeuwarden

5 jaar geleden
Hele leuke activiteit voor het gezin.

Dhr. Wout de Bruin over Harderwijk

5 jaar geleden

Dhr. Joep Hooijschuur over Alkmaar

5 jaar geleden
Een leuke manier om een stad te ontdekken!

Mevr. Anita Hannema over Leeuwarden

5 jaar geleden
Erg leuke manier om een stad te leren kennen

Mevr. Greetje van der Woude over Groningen

5 jaar geleden

Dhr. Ralf Vonken over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Lisa Bults over Enschede

5 jaar geleden
Een leuke afwisselende city-escape in een mooie stad

Dhr. Thijmen Kroeze over Groningen

5 jaar geleden

Dhr. Dries Verdeyen over Leuven

5 jaar geleden
Zeer fijne wandeling, leuk concept

Mevr. Brenda Stoutjesdijk over Rotterdam

5 jaar geleden
Wij Team Stoutjes hebben de Rotterdam tour gedaan! En een onwijs leuke middag gehad! Gaan binnenkort een volgende doen!

Mevr. Simone Ham over Groningen

5 jaar geleden
Erg leuke activiteit in deze corona tijd. Gave, nieuwe plekken van de stad ontdekt. De GPS werkt erg goed, waardoor het super interactief is. Af en toe kunnen de instructies/aanwijzingen nog iets duidelijker, maar al met al zeer geslaagd!

Mevr. Wendy Koldenhof over Amersfoort

5 jaar geleden
Leuke bezigheid. Je leert wat over de stad en je bent lekker actief bezig!

Mevr. Maureen Teunissen over Zutphen

5 jaar geleden

Mevr. Audrey Kerker over Middelburg

5 jaar geleden
Leuke escape weer en heel fijn dat de letters nu automatisch worden bijgehouden in de app. Ook Het geluid dat je hoort als je in de buurt van een vraagpunt bent is een goede aanvulling. Bedankt weer en tot de volgende keer!

Dhr. Leon Van Golde over Den Bosch

5 jaar geleden
Was leuke tour, zodat je meer ziet van de stad. Helaas niet zo een mooi weer. Dus dat was minder

Dhr. Twan van der Wel over Alkmaar

5 jaar geleden
Leuk verhaal, veel van de stad gezien.