Reviews
Mevr. Eva de Jong over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Marijn van Loenen over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk om te doen, wij zijn fan!
Dhr. Janno Van Dijke over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke en leerzame activiteit, voor herhaling vatbaar
Mevr. Tara Jansen over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Annoeska van der Windt over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Enorm leuk!! De vragen zijn boeiend, het verhaal interessant.. je gaat ineens anders naar gebouwen kijken in je stadje waar je normaal gesproken altijd zo voorbij loopt.. we vonden het geweldig en onwijs leuk opgezet!! Top!!
Mevr. Paula van der Velde over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit, het hele gezin werd fanatiek!
Mevr. Louise Schandrin over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Echt een onwijs leuke manier om een stad te herontdekken!!
Mevr. M Tijmteam over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Sophie Maurer over Kampen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Roelie de jong over Bolsward
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Merel Mulder over Texel
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk verhaal alleen de opdrachten en mogelijkheid met de aito klopt niet helemaal. Soms zijn er verbouwingen en doodlopende wegen waar je met de auto niet zo snel kan komen. Dus beter aangeven dat het zowel lopend als met auto/fiets is en de route zo maken dat je met de auto hem wel kan doen.
Mevr. Leonie Van De Braak over Den Bosch
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Pepita Meijer over Amsterdam
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Ryan van Gestel over Delft
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Christy Lindenholz over Deventer
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. Marco Van Eijndhoven over Den Bosch
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Sacha Premseler over Maastricht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om de stad te verkennen met een stadswandeling, stukje historie, cultuur en vragen/opdrachten. Wij vonden het leuk!
Mevr. Chanelle Ter Steege over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was een hele leuke wandeling door Nijmegen met een extra stukje spanning en we hebben meer van de stad gezien...
Mevr. Symone Kooistra over Groningen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om te doen tijdens Corona
Mevr. Josephine Van Zwienen over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk om zo een stad te ontdekken
Mevr. Daniela Petric over Middelburg
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke wandeling en opdrachten, veel nieuwe dingen gezien in Middelburg. Aanrader om te doen
Dhr. Norbert Went over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Rebecca van der Horst over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Sanne Hoevenagel over Texel
5 jaar geleden
★
★
★
★
★