Reviews

Mevr. Eva de Jong over Apeldoorn

5 jaar geleden

Mevr. Marijn van Loenen over Harderwijk

5 jaar geleden
Leuk om te doen, wij zijn fan!

Dhr. Janno Van Dijke over Maastricht

5 jaar geleden
Leuke en leerzame activiteit, voor herhaling vatbaar

Mevr. Tara Jansen over Den Haag

5 jaar geleden

Mevr. Annoeska van der Windt over Den Haag

5 jaar geleden
Enorm leuk!! De vragen zijn boeiend, het verhaal interessant.. je gaat ineens anders naar gebouwen kijken in je stadje waar je normaal gesproken altijd zo voorbij loopt.. we vonden het geweldig en onwijs leuk opgezet!! Top!!

Mevr. Paula van der Velde over Amersfoort

5 jaar geleden
Leuke activiteit, het hele gezin werd fanatiek!

Mevr. Louise Schandrin over Nijmegen

5 jaar geleden
Echt een onwijs leuke manier om een stad te herontdekken!!

Mevr. M Tijmteam over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Sophie Maurer over Kampen

5 jaar geleden

Mevr. Roelie de jong over Bolsward

5 jaar geleden

Mevr. Merel Mulder over Texel

5 jaar geleden
Leuk verhaal alleen de opdrachten en mogelijkheid met de aito klopt niet helemaal. Soms zijn er verbouwingen en doodlopende wegen waar je met de auto niet zo snel kan komen. Dus beter aangeven dat het zowel lopend als met auto/fiets is en de route zo maken dat je met de auto hem wel kan doen.

Mevr. Leonie Van De Braak over Den Bosch

5 jaar geleden

Mevr. Pepita Meijer over Amsterdam

5 jaar geleden

Mevr. Ryan van Gestel over Delft

5 jaar geleden

Mevr. Christy Lindenholz over Deventer

5 jaar geleden

Dhr. Marco Van Eijndhoven over Den Bosch

5 jaar geleden

Mevr. Sacha Premseler over Maastricht

5 jaar geleden
Leuke manier om de stad te verkennen met een stadswandeling, stukje historie, cultuur en vragen/opdrachten. Wij vonden het leuk!

Mevr. Chanelle Ter Steege over Nijmegen

5 jaar geleden
Het was een hele leuke wandeling door Nijmegen met een extra stukje spanning en we hebben meer van de stad gezien...

Mevr. Symone Kooistra over Groningen

5 jaar geleden
Erg leuk om te doen tijdens Corona

Mevr. Josephine Van Zwienen over Harderwijk

5 jaar geleden
Leuk om zo een stad te ontdekken

Mevr. Daniela Petric over Middelburg

5 jaar geleden
Leuke wandeling en opdrachten, veel nieuwe dingen gezien in Middelburg. Aanrader om te doen

Dhr. Norbert Went over Zwolle

5 jaar geleden

Mevr. Rebecca van der Horst over Zwolle

5 jaar geleden

Mevr. Sanne Hoevenagel over Texel

5 jaar geleden