Reviews

Mevr. Amgela Verduyn lunel over Utrecht

5 jaar geleden
Wij vonden het erg leuk om dit als gezin te doen. Onze jongens 11 en 13 waren enthousiast

Mevr. Z. barkhuijsen over Arnhem

5 jaar geleden
Super leuke middag gehad. Mooie interactieve manier om een stad te verkennen. Zeker voor herhaling vatbaar

Mevr. Femke Huijbregts over Eindhoven

5 jaar geleden
In het begin, was het even zoeken, maar toen we het eenmaal door hadden, erg leuk. Kinderen (11 en 13 vonden het ook erg interessant. Je komt dingen tegen en te weten die je nog niet wist , ondanks dat we zelf uit Eindhoven komen!

Mevr. Ellen Stoltenborg over Amersfoort

5 jaar geleden
Onwijs leuke tocht door een stad gemaakt die je anders nooit op die manier ziet.

Mevr. Patricia Jorissen over Nijmegen

5 jaar geleden
Het was een super leuke Escape. Goed te doen voor jong en oud. Onze 14 jarige zoon vond het ook erg leuk.

Dhr. Marcel van Gaal over Arnhem

5 jaar geleden
We hebben de escape tour in Arnhem gedaan met ons gezin (2 kids 110 en 12 jaar). Leuke manier om de stad te verkennen!! De afstand was niet te lang en de meeste vragen waren ook leuk voor de kinderen. Voor herhaling vatbaar!

Mevr. M Naber over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Alwiene Waals over Den Haag

5 jaar geleden
Leuke wandeling door de stad met puzzels onderweg die goed te doen zijn. De opdrachten zijn afwisselend en begrijpelijk. Je loopt een flink stuk, zo'n zeven kilometer en maakt een tocht langs allerlei Haagse bezienswaardigheden. Wij gaan zeker nog een volgende doen.

Mevr. D.J. van der Nat over Deventer

5 jaar geleden
Leuk om te doen! Je leert op een leuke/actieve manier de stad verkennen.

Dhr. Coen van Hecken over Harderwijk

5 jaar geleden
Leuk alternatief om een stad te leren kennen! Echt een aanrader.

Mevr. Lucienne Renzema over Amsterdam

5 jaar geleden
Super leuke manier om de stad te leren kennen

Mevr. Lucienne Renzema over Amsterdam

5 jaar geleden
Een hele leuke manier om de stad te ontdekken

Mevr. M Van Poelgeest over Amsterdam

5 jaar geleden

Mevr. P Vaartstra over Leeuwarden

5 jaar geleden
Het was hele leuke tour. Op een leuke manier kennis gemaakt met de stad en zijn historie!

Dhr. M Van Schendel over Utrecht

5 jaar geleden

Mevr. Elizabeth Bakker over Amsterdam

5 jaar geleden

Mevr. Ccmj Talboom over Amersfoort

5 jaar geleden
Erg leuk, echter vond ik het jammer dat we geen pauze in konden gelasten. Wij hebben in Amersfoort gezellig even een drankje gedaan en kwamen op het eind net wat tijd te kort. Erg jammer als je kinderen bij hebt die graag willen ontsnappen.

Mevr. Ingrid de Jaeger over Amsterdam

5 jaar geleden
Erg leuke familie activiteit waardoor je weer op plekken komt waar je nog nooit bent geweest, ontdek je eigen stad! Net iets te weinig tijd om langer rond te kunnen kijken

Mevr. H.H. Rolleman over Gouda

5 jaar geleden
Op een leuke en speelse manier een stad ontdekken met de kinderen

Dhr. Papilaja over Utrecht

5 jaar geleden

Mevr. Magda Willemsen over Den Haag

5 jaar geleden
Super leuk spel. Lekker actief samen bezig zijn en zo de stad verkennen en wat leren over de geschiedenis. En ... niet te vergeten de super bittergarnituur. Zeker de moeite waard om hard voor te strijden

Mevr. Petra Hotting over Harderwijk

5 jaar geleden

Mevr. Linda knaap over Den Haag

5 jaar geleden
Het was heel leuk. Je hoeft echt niet 2 uur te wandelen. Je bent meer bezig met zoeken waardoor je je toch verplaatst. En dat kwam ons goed uit.

Mevr. Loes de Roller over Nijmegen

5 jaar geleden