Reviews
Mevr. Liesbeth van Beers over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Ik heb al een enquete ingevuld. Helaas hebben we 3 x een code gekregen omdat de eerste 2x het spel meteen aangaf dat de tijd voorbij was. Na telefonisch contact is dit gecorrigeerd. Achteraf hebben we geen resultaat- overzicht gekregen. We waren niet klaar binnen de tijd, maar weten nu helemaal niet hoe we het gedaan hebben, wat was fout en waarom?
Omdat we 3x een code nodig hadden, hebben we w.s. ook 3x een enquete gekregen.
De 3e hebben we niet ingevuld
Mevr. Thea Rijnbeek over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke bezigheid: je verkent een stad en je bent gezellig bezig met puzzelen, opdrachten, route zoeken en samenwerken. Goed voor je geest en en goed voor je lijf, want je maakt ongemerkt een flinke wandeling
Mevr. Nicolette Beemster over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk om een voor ons al redelijk bekende stad, van een hele andere kant te leren kennen. Tevens leuk om de deelnemers onderling beter te leren kennen. De een leest bv de instructies voor, de ander houdt de scores bij, de ander stelt vragen aan voorbijkomende mensen en de andere volgt. Is leuk om ieders rol te zien.
Mevr. Imara De Zwaan over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Echt een aanrader om een keer te doen
Dhr. Tjerk Bruinsma over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Hou je van wandelen en puzzelen? Dan is dit wat voor jou! Soms moet je even zoeken, maar het is te vinden.
Mevr. G Eppink over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We vonden het erg leuk! We hadden wat start problemen maar daarna ging het goed.
Ik vind de ap echt te duur. Maximaal 15 euro zou ik eerder aan de orde vinden
Mevr. S Herlé over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Dhr. M van Dijk over Gouda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Het was echt super leuk om te doen!!
Dhr. Maurice Vrauwdeunt over Apeldoorn
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. tonny de bie over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. G.A. Eulink over Nijmegen
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Escape tour is een leuke manier om een stad te verkennen. Je hoeft de stad niet te kennen, maar dat maakt het wel iets makkelijker navigeren. Opdrachten zijn goed gevarieerd, soms makkelijk en soms pittig. Maar voor iedereen te doen. Zorg vooral dat je de opdracht goed leest en doe af en toe een stap achteruit om de oplossing te zien. Wij hebben de tour met veel plezier gedaan.
Dhr. Youri van de Ven over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Wij vonden het erg leuk!
Mevr. Jeanette Lankhuijzen over Amersfoort
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Sabine van den Hoek over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Superleuke middag in eigen stad!
Mevr. Debby Bosma over Zwolle
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk om te doen! Op deze manier bekijk je de stad op heel anders. Je komt op plekjes waar je anders nooit gekomen was.
Mevr. Calista Serlui over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Recensie: leuke speurtocht door Breda, we hebben genoten.
Dhr. Matthew van der Kroef over Utrecht
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuk in elkaar gezet.
Dhr. Richard de Pijper over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. AH van Asselt over Harderwijk
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke activiteit om met een groep te doen, tevens zie je nog stadsdelen waar je anders misschien niet komt.
Mevr. Belinda Snijers over Breda
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Een spannende en afwisselende tocht door Breda. De opdrachten niet te moeilijk, maar wel leuk.
Dhr. Raimond Ekelmans over Den Haag
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Er leuke escape tour!
Dhr. Erik Wippert over Leeuwarden
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Mevr. Lieke Bruijnaers over Eindhoven
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om een keer Eindhoven op een andere manier te beleven.
Mevr. M.C. Van Bemmel over Arnhem
5 jaar geleden
★
★
★
★
★
We hebben een super leuke dag gehad door Arnhem. Erg leuk om op een andere manier de stad te ontdekken!