Reviews

Mevr. Silvia Medema-Schakel over Amersfoort

5 jaar geleden
Echt superleuk om met de kids te doen. Wandeling door mooie stad gecombineerd met opdrachten. Een aanrader in deze tijd waar veel niet kan. Het zit supergoed in elkaar, complimenten!

Mevr. J.M Hogenhout over Amersfoort

5 jaar geleden
We hebben een escapetour gedaan en het was echt heel leuk. Zo zie je nog eens bijzonderheden die je anders niet zou zien. Echt top!

Mevr. Marijke Bakker over Amsterdam (familie)

5 jaar geleden
Wij vonden het heel leuk om deze escape tour te doen!!

Mevr. Lisa Bults over Arnhem

5 jaar geleden

Mevr. t butter over Nijmegen

5 jaar geleden
Superleuk om te doen! Lekker buiten en actief met elkaar bezig om 'te kunnen onsnappen'. Zeker tijdens een koudere dagen een aanrader, omdat je dan echt een reden hebt om naar buiten te gaan en je staat niet lang stil tussendoor, dus tijd om het koud te krijgen heb je ook niet. En geen betere reden om daarna lekker om te warmen bij (de take away van) een leuk cafeetje ;-).

Dhr. John van Vijfeijken over Eindhoven

5 jaar geleden
Ondanks dat we al meerdere jaren in Eindhoven wonen, zijn we veel nieuwe dingen te weten gekomen. Erg leuk om te doen! Als we in de toekomst weer stedentrips in het buitenland kunnen maken, gaan we zeker nog een Eacape tour doen om ook die stad te leren kennen.

Mevr. Francien Huurman over Den Haag

5 jaar geleden

Mevr. Kimberly Ruppert over Delft

5 jaar geleden
Leuk spel om te doen! Delft vond ik persoonlijk minder leuk dan de Rotterdam versie, op naar nog meer steden!

Mevr. Anke Temmink over Gouda

5 jaar geleden
Blijft een super leuke manier om een stad te leren kennen. Puzzels zijn duidelijk en origineel. Zeker een aanrader, voor alle leeftijden!

Dhr. Jowen Mei over Eindhoven

5 jaar geleden
Het is een leuke escape tour. Je kijkt anders naar een stad en loopt door straatjes die je anders over zou slaan. Leuke opdrachten die langzaam steeds mieilijker werden. Wij zijn halverwege gaan lunchen waardoor we de tijdslimiet niet hebben gehaald maar we konden zonder problemen door blijven spelen tot het einde. Zeker een aanrader!

Mevr. Linda Kolijn over Volendam

5 jaar geleden
We hebben een hele leuke escape tour in Volendam gedaan. Je komt op plekjes die je normaal niet zo snel zou bekijken. Het waren soms flinke doordenkertjes. Zeker het vinden van de eindlocatie. De plaatselijke bevolking helpt je dan graag! Het waren hele gevarieerde vragen. Tip: doe deze escape tour overdag, niet in de schemer/ het donker ( je ziet bepaalde aanwijzingen dan niet ).

Mevr. Daniëlle Schep over Amersfoort

5 jaar geleden
Op een leuke manier een stad zien. En in deze tijd corona proef. Toch iets leuks kunnen doen met je gezin. Een aanrader!

Mevr. Kim Bosman over Amersfoort

5 jaar geleden

Mevr. Mariet Raatgever over Breda

5 jaar geleden
Wat een leuke escape tour. Zit enorm goed in elkaar. Juist vanwege de stille stad vanwege de lockdown was het super leuk om door de stad te lopen. We gaan zeker deze tour doen in andere steden.

Dhr. Sander Bibo over Harderwijk

5 jaar geleden
Super leuk spel!!! Duidelijke instructies. Een aanrader om met vrienden of familie te spelen

Mevr. Wendy Ten Klooster over Zwolle

5 jaar geleden
Super leuke escape tour gedaan met ons gezin in Zwolle! Stad beter leren kennen en ook onze kinderen van 14, 12 en 10 jaar konden prima meedoen! Aanrader dus!

Mevr. Ellen Van Wesel over Breda

5 jaar geleden
Super leuke city-escape gedaan. Leuk om tijdens de lockdown met puber nog een uitstapje/activiteit te kunnen doen. Vragen heel divers; voor alle leeftijden goed te doen. Leuk!!

Dhr. tijs schmits over Breda

5 jaar geleden
met 5 volwassenen de tour gedaan, waren allemaal erg enthousiast . Fantasierijk verhaal dat leuk in elkaar zit met voldoende diverse opdrachten die voor iedereen leuk zijn. Ook al kende we de stad al wel, je ontdekte toch weer nieuwe dingen. We gaan het zeker vaker doen

Mevr. Mirjam Wiechers over Gouda

5 jaar geleden

Mevr. C.C. van den Bosch over Amersfoort

5 jaar geleden
We hebben een enorm leuke ochtend gehad! Zeker in coronatijd een leuke bezigheid voor jong en oud. We kennen de stad Amersfoort dachten we, maar we zijn nu op plekjes geweest waar we nog nooit waren geweest. Leuk dat je op een ontspannen manier heel veel leert over de historie van de stad. Aanrader!

Mevr. S. van Eijk over Nijmegen

5 jaar geleden
We hebben genoten! Plekjes in Nijmegen gezien waar we nooit eerder zijn geweest. We lazen dat het niet geschikt zou zijn voor kinderen, maar wat ons betreft zeker wel. Zoon van 10 jaar heeft alles mee kunnen doen en kunnen zoeken. Kinderen die goed kunnen lezen, kunnen de opdrachten uitvoeren. Ideaal gezinsuitje.

Mevr. Marike Uiterwijk over Amsterdam

5 jaar geleden

Mevr. Debbie Kersten over Harderwijk

5 jaar geleden
Ook deze in Harderwijk was weer erg gelsaagd

Dhr. Jeffrey Weber over Utrecht

5 jaar geleden