Reviews

Dhr. Ben Koenen-van den Ende over Amsterdam

5 jaar geleden
Was leuk, ziet d.m.v. de tour ook een hoop van de stad.

Dhr. Onno Schel over Den Bosch

5 jaar geleden
Wat een leuke tocht door den Bosch. Flink wandelen op een drukke zaterdag maar we hebben heel wat mooie plekjes gezien. Gaan we zeker nog een keer doen in een andere stad!

Mevr. Lena Van den Bosch over Zutphen

5 jaar geleden
Het verhaal van de tour is leuk maar de opdrachten kloppen niet altijd waardoor de speurtocht een tegenvaller is maar je betaald er wel voor...

Mevr. Rianne van der Werf over Den Haag

5 jaar geleden
Hele leuke tour gedaan, langs bekende punten in Den Haag. Leuke afwisselende vragen en opdrachten. Zeker voor herhalingg vatbaar.

Mevr. S De Vos over Maastricht

5 jaar geleden
Hele leuke manier om een stad te leren kennen.

Mevr. Maaike Vos over Amersfoort

5 jaar geleden
Was wel gezellig

Mevr. Danitsja Lourens over Deventer

5 jaar geleden
Raad het iedereen aan, ontzettend leuke manier om een vreemde, of je eigen, stad te ontdekken

Mevr. Dilana Willig over Middelburg

5 jaar geleden

Mevr. Hannie van Binsbergen over Amersfoort (familie)

5 jaar geleden
Het was geweldig om dit spel te spelen, echt leuk om het een keer met vrienden te doen, nu was het met familie.

Dhr. Johan Nijeboer over Deventer

5 jaar geleden
Super leuk, je komt op plekken die ik anders nooit had gevonden in de stad Deventer

Mevr. Elinoor Boogaard over Deventer

5 jaar geleden

Mevr. Ellis Kuijpers over Breda

5 jaar geleden

Mevr. Sylvia Udink-bouman over Apeldoorn

5 jaar geleden

Dhr. Arie Van Duijvenbode over Amersfoort

5 jaar geleden
Geslaagde middag gehad. Nooit geweten dat er zoveel moois in Amersfoort te zien was

Mevr. Helena Wijnja over Texel

5 jaar geleden

Mevr. Marloes Zewald over Rotterdam

5 jaar geleden
Super leuk om een stad op een andere manier te leren kennen!

Mevr. Chantal Otte over Middelburg

5 jaar geleden

Mevr. S Foppen over Breda

5 jaar geleden

Mevr. Sanne Harmsen over Eindhoven

5 jaar geleden
Erg leuk!

Mevr. Miriam Van Wetten over Breda

5 jaar geleden
Ik ben denk ik verwend door een andere aanbieder. Persoonlijk vind ik het jammer dat ik continu met mijn gsm moet lopen

Mevr. Marleen Rooth over Texel

5 jaar geleden

Mevr. Linda Van Galen over Harderwijk

5 jaar geleden
Erg leuk om te doen

Mevr. Truus Van Velzen over Middelburg

5 jaar geleden
Superrrrr leuk om te doen echt een aanrader

Mevr. Dionne Mastenbroek over Zwolle

5 jaar geleden
Escape tours is echt een super leuke activiteit die je zowel alleen als met meerdere kan spelen. De tour is buiten en je leert op een leuke manier een stad kennen. Wij zijn er inmiddels licht verslaafd aan omdat het altijd kan en ook altijd leuk is. Echt een aanrader!