Reviews
Silvie over Aken
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Mooie route langs imposante gebouwen.
Nanda over Deventer
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke tour. We waren wel even verrast door de drukte i.v.m. de IJsselloop. Maar… we zijn ontsnapt! 🤩
Rianne over Naarden
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Super leuke escape tour met uitdagende, afwisselende opdrachten en ondertussen veel gezien en geleerd over de geschiedenis van deze mooie stad!
Anita over Leeuwarden
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke en een mooie manier om de stad te verkennen. Ook niet te moeilijk, dus ook voor gezinnen te doen.
Faye over Den Bosch
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Ontzettend leuke manier om de stad te verkennen! Je ziet leuke plekken en details waar je anders misschien aan voorbij loopt.
Mirjam over Zwolle
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om Zwolle te ontdekken!
Eline over Lille
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke manier om een wandeling te maken door de stad, interactief
Steffen over Soest (DE) (Deutsch)
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Es hat viel spaß gemacht und war lustig geschrieben. Leider gab es an manchen Stellen kleinere Fehler in den Rätseln, die einen etwas rausgeworfen haben.
Ann over Zutphen
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Super leuke tour, wel vaak heen en weer lopen ipv rond gaan. Ondanks dat, erg leuk en veel geattendeerd op het zien van details op gebouwen!
Bart over Brussel
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Toffe manier om Brussel eens op een andere manier te leren kennen
M over Maastricht
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk om Maastricht zo te ontdekken!
Lotte over Leuven
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om de stad te verkennen! Jammer genoeg stonden er wat panden in de steigers maar daar kan Escape tours niet veel aan doen natuurlijk.
Janiek over Den Bosch
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Een echte aanrader. Het was erg leuk!
Nico over Utrecht
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Erg leuke escape tour. Door de wandeling zie je leuke delen van de binnenstad. De puzzels zijn afwisselend en voldoende uitdagend. De tijd was (voor ons) te kort maar het is geen probleem om de tijd te overschrijden. Wij hebben ervan genoten
Peggy over Valkenburg
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke gezellige tour door de stad.
Amber over Brugge
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke route, waarbij je op plekjes komt die je zelf niet snel zult opzoeken. Duidelijke beschrijving van de opdrachten en de route die je loopt. Voor herhaling vatbaar!
Erna over Harderwijk
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke tocht. De opdrachten waren leuk. Gelukkig hebben we Arthur kunnen helpen “ontsnappen”. Zeker voor herhaling vatbaar…
Jill over Breda
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Heel leuk, zelfs in eigen stad.
Leen over Mechelen
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke ervaring. De zoektocht zit goed in elkaar. We hebben er veel plezier mee gehad.
Michelle over Malmö
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Was heeeeel erg leuk, een leuke manier om de stad te leren kennen
Koen over Utrecht
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke tocht, hierdoor krijg je op een leuke manier de stad te zien.
Jolande over Leiden
2 maanden geleden
★
★
★
★
★
We hebben genoten. Erg leuk!!