Reviews

Christian over Zutphen

1 maand geleden
Leuke ervaring met i.h.a. goed te beantwoorden vragen in de zeer mooie binnenstad van Zutphen!

Henk over Gent

1 maand geleden
We hebben de uitgang gemist omdat we meerdere vragen niet goed hadden. Maar het was een leuke belevenis en je komt op plekken waar je normaal niet zou komen. Een aanrader voor iedereen die Gent bezoekt.

Ton over Mechelen

1 maand geleden
Het was een leuke activiteit, waarop je anders in de stad rondloopt en andere dingen ziet dan normaal.

Reina over Alkmaar

1 maand geleden
Leuke route, leuke vragen

David over Brugge

1 maand geleden
Heel leuke manier om de stad te ontdekken!

matthijs over Nijmegen

1 maand geleden
Spannend, leuk en grappig - we hadden een heerlijke middag in Nijmegen. Drie kleindochters én opa & oma vormden samen een geweldig team !

Gwendolyn over Utrecht

1 maand geleden
Door het slechte weer helaas niet binnen de 2 uur, maar het was weer erg leuke tour. Inmiddels al onze 3e stad

Carlotta over Göttingen (Deutsch)

1 maand geleden
Wir haben eine Escape Tour in Göttingen gemacht und hatten sehr viel Spaß. Die Geschichte um Bruno war wirklich lustig und die Rätsel knifflig, aber nicht unlösbar. Es war schön, dass man ab und zu auch mal richtig suchen musste. Wir hatten keine Ambitionen auf der Rangliste weit vorne zu sein, wir wollten einen schönen Tag genießen und Göttingen nochmal auf eine andere Art kennen lernen. Es hat sehr viel Spaß gemacht. Kleiner Tipp: Das Eis am Markt im Eiscafé Colloseum ist eine Empfehlung wert. Wer genau wie wir nur zum Spaß mitmacht und keine Ambitionen hat möglichst schnell zu sein, kann hier eine Pause machen und sich vorher (oder nachher) noch die beeindruckende Eingangshalle vom Rathaus anschauen.

Marcia over Harderwijk

1 maand geleden
Leuke manier om Harderwijk te verkennen

Miesjel over Zutphen

1 maand geleden
De route heeft ons plekjes laten zien waar we anders nooit gekomen zouden zijn. Mooie oude Hanzestad.

Alyssa over Deventer

1 maand geleden
Hij was super leuk! En wat een prachtige stad. Heel leuk door deze straatjes gewandeld

Alien over Zwolle

1 maand geleden
Erg leuk en vermakelijk om op deze manier een stad te ontdekken.

Jiska over Zwolle

1 maand geleden
Supermiddag!

Esther over Nijmegen

1 maand geleden
Het was een leuke manier om meer van de stad te zuen en te weten te komen.

Marco over Zierikzee

1 maand geleden
Superleuk om zo door Zierikzee te dwalen.

Femke over Utrecht

1 maand geleden
Utrecht is een leuke stad om de escapetour te spelen alleen de vragen lag best ver uit elkaar voor mensen die wat slechter te been zijn Maar wel echt de moeite waard

Femke over Utrecht

1 maand geleden
Leuke tour alleen jammer dat we net niet optijd waren bij de geheime uitgang we waren 2 minuutjes te laat

Ingrid over Zwolle

1 maand geleden
Leuke puzzels!

Chantal over Sneek

1 maand geleden
Leuke manier om Sneek (of een andere stad) te ontdekken. Met drie teams hebben wij dit gedaan. Hierna nabesproken onder het genot van een drankje.

Marcel over Rotterdam

1 maand geleden
Het was weer een leuke wandeling langs de highlights van de stad met zeer gevarieerde vragen. Een aanrader!!

Nicole over Tilburg

1 maand geleden
Ook met een Teamlid in een rolstoel is deze tour goed te doen.

Manon over Weesp

1 maand geleden
Super leuke tour, je ziet veel moois van de omgeving en de escape vragen waren ook leuk om mee bezig te zijn!

Johan over Antwerpen

1 maand geleden
Is een leuke activiteit om met onze scouting te doen, veel gezien en leuke puzzels.

Monique over Breda

1 maand geleden
Superleuke wandeling!