Reviews
Christian over Zutphen
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Leuke ervaring met i.h.a. goed te beantwoorden vragen in de zeer mooie binnenstad van Zutphen!
Henk over Gent
1 maand geleden
★
★
★
★
★
We hebben de uitgang gemist omdat we meerdere vragen niet goed hadden.
Maar het was een leuke belevenis en je komt op plekken waar je normaal niet zou komen.
Een aanrader voor iedereen die Gent bezoekt.
Ton over Mechelen
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke activiteit, waarop je anders in de stad rondloopt en andere dingen ziet dan normaal.
Reina over Alkmaar
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Leuke route, leuke vragen
David over Brugge
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Heel leuke manier om de stad te ontdekken!
matthijs over Nijmegen
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Spannend, leuk en grappig - we hadden een heerlijke middag in Nijmegen. Drie kleindochters én opa & oma vormden samen een geweldig team !
Gwendolyn over Utrecht
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Door het slechte weer helaas niet binnen de 2 uur, maar het was weer erg leuke tour. Inmiddels al onze 3e stad
Carlotta over Göttingen (Deutsch)
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Wir haben eine Escape Tour in Göttingen gemacht und hatten sehr viel Spaß. Die Geschichte um Bruno war wirklich lustig und die Rätsel knifflig, aber nicht unlösbar. Es war schön, dass man ab und zu auch mal richtig suchen musste. Wir hatten keine Ambitionen auf der Rangliste weit vorne zu sein, wir wollten einen schönen Tag genießen und Göttingen nochmal auf eine andere Art kennen lernen. Es hat sehr viel Spaß gemacht. Kleiner Tipp: Das Eis am Markt im Eiscafé Colloseum ist eine Empfehlung wert. Wer genau wie wir nur zum Spaß mitmacht und keine Ambitionen hat möglichst schnell zu sein, kann hier eine Pause machen und sich vorher (oder nachher) noch die beeindruckende Eingangshalle vom Rathaus anschauen.
Marcia over Harderwijk
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om Harderwijk te verkennen
Miesjel over Zutphen
1 maand geleden
★
★
★
★
★
De route heeft ons plekjes laten zien waar we anders nooit gekomen zouden zijn.
Mooie oude Hanzestad.
Alyssa over Deventer
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Hij was super leuk! En wat een prachtige stad. Heel leuk door deze straatjes gewandeld
Alien over Zwolle
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Erg leuk en vermakelijk om op deze manier een stad te ontdekken.
Esther over Nijmegen
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Het was een leuke manier om meer van de stad te zuen en te weten te komen.
Marco over Zierikzee
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Superleuk om zo door Zierikzee te dwalen.
Femke over Utrecht
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Utrecht is een leuke stad om de escapetour te spelen alleen de vragen lag best ver uit elkaar voor mensen die wat slechter te been zijn Maar wel echt de moeite waard
Femke over Utrecht
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour alleen jammer dat we net niet optijd waren bij de geheime uitgang we waren 2 minuutjes te laat
Chantal over Sneek
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Leuke manier om Sneek (of een andere stad) te ontdekken. Met drie teams hebben wij dit gedaan. Hierna nabesproken onder het genot van een drankje.
Marcel over Rotterdam
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Het was weer een leuke wandeling langs de highlights van de stad met zeer gevarieerde vragen. Een aanrader!!
Nicole over Tilburg
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Ook met een Teamlid in een rolstoel is deze tour goed te doen.
Manon over Weesp
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Super leuke tour, je ziet veel moois van de omgeving en de escape vragen waren ook leuk om mee bezig te zijn!
Johan over Antwerpen
1 maand geleden
★
★
★
★
★
Is een leuke activiteit om met onze scouting te doen, veel gezien en leuke puzzels.