Reviews
Anne over Gorinchem
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Met twee echtparen hebben we een gezellige tour gehad. Mooie oude gebouwen gezien.Helaas hebben we de uitgang niet gevonden.
We vonden sommige vragen moeilijk
Een tweede tour zal wel wat eenvoudiger gaan door ervaring.
Amelie over Leuven
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Toffe manier om stad te verkennen en zelfs als je er al geweest bent toch andere plekjes te ontdekken.
Fiona over Enschede
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het was een heel leuk spel om te spelen, echt toegepast in Enschede.
Jan over Maastricht
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Heel erg leuk om te doen, zo leer war over de plaatst.
Simone over Magdeburg (Deutsch)
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Sehr tolle Tour und auch als Magdeburger erfährt man hier interessante Dinge.
Sehr zu empfehlen!
Marion over Amersfoort
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
We hebben heerlijk rondgewandeld in het mooie Amersfoort, de puzzels waren leuk, uitdagend en haalbaar. De tijd was wel wat krap. Het is zeker te doen, maar dan heb je niet veel tijd om rond te kijken en ook met je collega's bij te kletsen.
Mariette over Maastricht
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Hele leuke manier om dit te doen in een voor ons bekende stad als Maastricht. We kwamen door verrassend leuke en onbekende straatjes en je kijkt nu ook zo veel beter omdat je naar allerlei details op zoek bent. Wij hebben genoten!
Jjb over San Sebastian
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuk om op deze wijze door San Sebastian te lopen.
Ingrid over Eindhoven
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het was heel fijn. Alleen vonden wij de tijd te kort.
Maayke over Antwerpen
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het is leuke manier om een nieuwe stad te ontdekken.
Betsy over Oldenzaal
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour, helaas was er kermis in de stad waardoor de link niet altijd goed werkte. Overmacht.
Davey over Porto
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour door de straten en straatjes van Porto! De tour neemt je door de volledige stad en gaat vooral bergafwaarts of langzaam de heuvel op waardoor hij goed te doen is.
Hoewel in porto veel wordt gewerkt aan wegen en gebouwen waren de meeste vragen bereikbaar en haalbaar.
jenny over Haarlem (English)
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Was erg leuk!
Martine over Zutphen (Groep)
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuk, gezellig, verbindend en programmavullend.
Corina over Amsterdam
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Het is erg leuk om op deze manier door de stand te wandelen.
Vera over Roermond (English)
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Heel erg leuk en zeker voor herhaling vatbaar.
Caroline over Bonn (Deutsch)
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Gerne noch Informationen zu Orten und Sehenswürdigkeiten ergänzen.
Eric over Harderwijk
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Was een leuke ervaring. Helaas was er in Harderwijk het 1 en ander verandert, waardoor sommige puzzels niet meer klopte.
Nelleke over Arnhem
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke tocht in Arnhem.
Marielle over Zierikzee (Groep)
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Leuke tour. Niet te lang. We hebben het naar ons zin gehad.
Mevr. Angelina van Veen - Ernsten over Amersfoort
8 maanden geleden
★
★
★
★
★
Super leuk